Thursday, 20 February 2014

Tort cu ness și prune afumate


Tort cu ness și prune afumate

Am încercat o rețetă nouă de tort, în legătură cu care la început am fost cam sceptică deoarece conține frișcă în cremă, iar eu nu prea mă dau în vânt după o astfel de idee. Totuși rezultatul final m-a surprins plăcut, poate și pentru faptul că am redus cantitatea din varianta originală. Așadar avem un tort cremos, cu mascarpone și ness, puțintică frișcă, blat de cacao cu nuci... iar elementul surpriză care completează totul într-un mod deosebit de aromat și catifelat... prune uscate afumate, pentru nota discordantă de care avea nevoie.

Este un tort complex și greu, care nu permite felii gigantice, astfel că poate satisface un party de 12-16 persoane cu brio. A cântărit în jur de 3 kg și costă 150 de lei. Evident decorul se poate schimba după preferințe. Aici m-am jucat cu niște frunze de trandafir japonez și ciocolată albă, așezate pe râuri și râuri de ciocolată amăruie, dar sunt deschisă la sugestii.


No comments:

Post a Comment