Friday, 7 June 2013

Tort Oranjadă

Tort Oranjadă


Dacă am avut mai devreme Tort Limonadă, ne trebuie și unul Oranjadă nu? Mai ales că îmi amintește de Zare din Pisică albă, pisică neagră, care nu mai știa ce să facă să intre în grațiile domnișoarei, așa că... bea foarte multe oranjadă.



Spre deosebire de tortul Limonadă, aici predomină blatul. Asemănător cu checul bunicii, aromatizat cu coajă de portocală ținută în brandy, portocală confiată și stafide. L-am tăiat doar în două, de o grosime apreciabilă, iar crema vine doar ca o garnitură neutră, să-i dea un pic de pufoșenie și să alunece pe gâtlej. I-am pus doar un pic de esență de portocale, mai mult pentru culoare... însă foarte puțin parfum.

Zic eu că merge cu un vin fiert cu scorțisoară sau un irish coffee, pentru zilele reci și amărâte. N-ar fi complicat de comandat, se face repede și costă 45 lei. Promit că fac o degustare cu fotograful meu profesionist și poate mă aleg cu poze mai frumoase. Enjoy!

No comments:

Post a Comment