Sunday, 4 November 2012

La Mulți Ani Călina!


De curând am avut cea mai neobişnuită comandă ever. Ziua unei prietene, Călina, 10 anişori, porecla "bufniţă". Sărbatorita a dorit un tort cu cremă de tiramisu. Foarte frumos, până aici totul bine. Dar, pentru că surioara ei mai mare nu agreează tipul acela de cremă, mi-a cerut ca jumătate din tort să fie cu cremă de vanilie. Pai bine bine, zic eu, şi cum însiropez? Păi cu sirop pe bază de vanilie partea ei, şi partea mea cu sirop de cafea. Aham, deci practic două torturi lipite! Challenging, ce pot să spun!

Aşadar vă prezint un tort cu personalitate multiplă, aproape maniaco depresiv. Linia de echilibru a fost asigurată de blatul "continuu" pe bază de cacao, care în faza maniacală se însiropează cu cafea amară şi puţin cognac, iar când o ia la vale de supărare, se drege cu sirop de vanilie şi rom. Pentru că se prezintă în tort, crema de tiramisu nu a avut albuşuri, dar a avut cel mai bun mascarpone posibil, iar crema de vanilie s-a asezonat cu muult unt.

Şi deşi am fost invitată la party, nu am apucat să-l pozez în secţiune. Mare păcat!
Acesta a avut în jur de 4 kg, dar se poate face în orice mărime, numai să ne rezumăm la două creme, vă rog frumos!




No comments:

Post a Comment