Wednesday, 2 March 2011

Tort misterios



 Tort misterios

După cum am promis, vă prezint acum un celebru tort, ce a făcut furori printre cei puţini care au avut ocazia să-l deguste. Principala calitate a acestui tort este faptul că nu conţine pic de făină, este foarte uşor, din bezea coaptă şi cremă de unt cu cacao. Nu este prea dulce şi se topeşte în gură, fiind agreat chiar şi de cei care evită în general torturile şi prăjiturile de cacao.

Reţeta este absolut secretă, o am de la bunica mea şi o voi da mai departe numai celor merituoşi. Vă garantez doar că este extrem de bun şi nu seamănă cu nimic altceva din categoria dulciurilor. Un tort absolut special, dificil de făcut şi rapid de mâncat...

Din cauza consistenţei fragile şi spumoase, nu se poate constitui într-o cantitate mai mare de 1,5 kg şi costă 80 lei.

3 comments:

  1. Extraordinar arata !!!!Ma bucur ca am descoperit blogul, felicitari pentru toate bunatatile pe care le faci .

    ReplyDelete
  2. Nu sunt merituoasa in tainele bucatariei, recunosc, - singurul argument in sprijinul obtinerii minunatei retete este ziua mea de nastere din 26 iunie

    Sper sa fiu exceptia care infirma regula :) - Tort misterios .."Reţeta este absolut secretă, o am de la bunica mea şi o voi da mai departe numai celor merituoşi..."

    Imi doresc din suflet sa ii surprind placut pe cei dragi inimii mele - familie, prieteni, colegi ..asadar rugamintea mea se releva inca din primul paragraf ..

    Am descoperit cu placere blogul; totul arata minunat - singurul regret este lipsa ingredientelor si modalitatea prepararii. Stiu insa ca orice lucru bun cu greutate se dobandeste :)

    Sincere felicitari si retete minunate in continuare

    Multumesc anticipat

    ReplyDelete
  3. Ciao Adriana,
    Ma doare sufletul sa te refuz, insa va trebui sa o fac. Insa nu se stie niciodata cum si in ce fel sunt caile universului... vorba ta, un lucru bun cu greutate se dobandeste... poate in timp, tu vei fi printre acei putini merituosi.
    Deocamdata pot insa sa-ti sugerez o comanda pentru ziua ta de nastere...

    ReplyDelete