Wednesday, 9 February 2011

Albă ca zăpada

Albă ca zăpada

Această prăjitură nu mai are nevoie de nici o descriere... Dar totuşi are atât de multe de zis. Este clasică, elegantă, mândră, rafinată, acră şi extrem de înfumurată. Nu suportă decât tăierea în romburi neregulate, dar nu mereu acceptă pudrare cu zahăr. Depinde de gust. Aroma puternică de coajă de lămâie rasă îi dă o notă aparte, iar pufoşenia-i caracteristică provoacă averse de ploaie pe sub limbă.

Se consumă repede, nu se împarte cu nimeni, se şterge orice urmă şi se păstrează zâmbetul de satisfacţie. Nu ştiu de ce dar... crează dependenţă... obsesii şi nebunii.

Comanda se face obligatoriu cu 2 zile înainte deoarece delicioşenia are nevoie de o noapte sub presiune, pentru înmuierea foilor. Vă aştept!

4 comments:

  1. sunt 13 felii LE'AM NUMARAT...cum se impart astea la cei 7 pitici ? si daca un pitic are 73 kile poate papa cat toti 7 la un loc ???

    MA OFER !!! PITICU VOLUNTAR !!!!!!

    ReplyDelete
  2. Erau ULTIMELE felii, care au fost salvate special pentru poze. Mai fusesera inca doua farfurii ca asta... Dupa poze, s-au dus si cele 13 felii foarte repede... si culmea, nu erau toti cei 7 pitici, erau doar 2 :))))

    ReplyDelete
  3. offff daca puteam veneam eu sa ii ajut....si'asa cantaresc cat cei 2 pitici la un loc....+ lupu si vantoru :))))))))))))

    ReplyDelete
  4. Fursecul meu preferat din copilarie, pacat ca nu se mai gaseste pe la cofetarii sau mai bine spus, cofetariile sunt din ce in ce mai rare pe la noi, am sa incerc sa mi le fac dar nu sunt asa buna in bucatarie :)

    ReplyDelete