Sunday, 5 December 2010

Prăjitură cu lămâie glasată

Prăjitură cu lămâie glasată

Această prăjitură am inventat-o ieri. Mă gândeam ce să fac dulce de Moş Nicolae, mi-era poftă de ceva răcoritor, aveam ceva lămâi prin frigider, aşa că... am creat ceva!

Am făcut un blat pufos din ouă, l-am tăiat în 3 deoarece a crescut destul de mult în înalţime, apoi am intercalat feliile cu cremă fină de lămâie şi unt.
Pe deasupra am aranjat câteva felii de lămâi glasate şi am stropit cu sucul rămas de la glasare. O mică eroare am făcut în această variantă... am tăiat feliile de lămâie prea subţiri, aşa că nu au ieşit foarte estetice după glasare. Data viitoare voi şti să le tai mai groase.
Cred că ar merge şi cu blatul de cacao, s-ar îmbina bine gusturile. Voi încerca şi varianta asta, oricum cine are preferinţe, le poate comunica înainte, dacă să fie cu cacao sau fără.

Ce vedeţi în poze a avut dimensiunile de 25/35 cm, se comandă bineînţeles cu o zi înainte şi costă 75 lei. Mă gândesc că se poate constitui şi într-un tort, eventual cu frişcă şi altă ornare. În acest caz, preţul este de 110 lei.

Creează dependenţă pentru gustul său acrişor, dulceag şi un pic amărui al lămâilor glasate. Sevraj garantat de Iaţcu... şi pozele tot de el.



No comments:

Post a Comment