Saturday, 6 November 2010

Pentru început...


Bine aţi venit, dragii mei. Era şi timpul să-mi dedublez personalitatea, nu mai mergea imaginea mea de Pitbulitză cu talentele şi skillurile culinare. Aşa că, încurajată de câţiva prieteni, "otrăviţi" de-a lungul vremii de preparatele mele diabetice, inaugurez acum, blogul meu culinar. Însă nu va fi orice fel de blog culinar, va fi unul deosebit, axat în special pe dulciuri, pe care le voi scoate la... vânzare. Da, aţi înţeles bine. Mă apuc de afaceri, voi face trafic deosebit de grav cu prăjituri.
Invit pe oricine nu are timp, nu are talente, nu are bunică sau s-a săturat de prăjiturile clasice de cofetărie, să mă viziteze pentru o tavă specială de prăjituri de casă. Preţurile nu vor fi mari... practic contravaloarea ingredientelor şi un pic peste, bacşiş la bucătăreasă.
Doresc să-mi bucur degustătorii şi nu doar să onorez nişte comenzi.
Acestea fiind spuse... să înceapă petrecerea!

No comments:

Post a Comment